Veckaaaa

Efter skitveckan förra veckan ser denna ut att arta sig bättre. Hurraaaa!
 
I måndags jobb sen handlade jag svensk mat och FROSSADE hela kvällen med semlor och chirre, FYFAN vad njutbart asså.
 
I tisdags var jag ledig, drog och hälsade på fina Lovisa som praktiserar på svenska ambassaden, det var något slags show room på Londons Modevecka som de var inblandade i så det var intressant. Sen åkte jag till min ex-kollega Veronica som bjuckade på Pasta Bolognese och vin och det var så himla härligt att se henne igen. Hon bor i Peckham som är på god väg att bli shorediched snart (det är när ett rätt sunkigt område plötsligt "upptäcks" av hipsters som via sociala medier gör det MEGATRENDIGT).
 
Iii onsdags (igår), jobb igen sen hem till en tjej som jobbar Attractions för lite Bolognese igen (haha har ätit så mkt Bolognese denna vecka, men det är fan jävligt gott asså) och vin och tjejsnack fast det var killar där också.
 
Idag jobb, sen möta upp med kompis från Ripleys, vi gick och såg the 39 steps (svinbra) och åt kinesiskt.
 
Det var det hele. Jag är ledig i helgen så det är soft.
 
Vad som är mindre soft är att de ville boka om min tid jag har fått för färgning av mina rötter :(((( suger så hårt för jag har väntat en månad redan. Jag har liksom tagit ledigt den dagen för att göra det och den dagen de föreslog jobbar jag ju naturligtvis. Jävla puckon. De skulle kolla om det gick att göra något och ringa tillbaka men det har de inte gjort :))) Haha ynkligt egentligen att det är mitt största problem just nu.
 
Det och att jag är lite nervig inför imorgon, de kommer ha en auditiongrej för en grej på jobbet och det hade varit kul att vara med på men jag HATAR auditions och det går alltid sämst för mig (jag får ibland för mig att jag är en superintressant människa som alla ba automatiskt *vill ha med på allt* men så blir jag så nervig och awkward och då går det sämst och mitt lilla skal av självförtroende går sönder och så blir jag deppig) men men håll en tumme om du känner för det. Kvart över ett engelsk tid.
 
JA JA. Nu ska jag säga godnatt till min spindel Elsa (hon hälsar) och lägga mig.
 
Har PMS igen :( Jag är synkad med en tjej på jobbet så det är helt underbart faktiskt! Haha idag så kom hon till mig och ba "Carro jag mår skit och har ätit en massa choklad, är du på gång tror du?" och jag ba "Jag med och jag är superöm i brudarna" osv osv haha jag FATTAR inte hur det där kan gå ihop alltså.
 
Jaja förlåt ni vill väl inte veta om min mens heller men jag vill skriva om det så så är livet.
 
Hej
Re

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa Elsa från mig!!! ;-)
Anders

Svar: Haha! Det ska jag göra <3
Dickany

2014-02-22 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0