hej förlåt att ajg inte skrivit...

...men först hade jag ju besök och sen var det jul och sen hade jag besök igen och nu är jag sjuk! Asså såhär sjuk har jag inte varit sen jag var liten. Hah. Nu känns det dock lite bättre så jag ska försöka promenera bort till Ealing Broadway och skaffa lite medicin och en febertermometer och lite mat. Kan ÄNTLIGEN äta igen alltså det här har varit ett helvete ska ni veta. Sen när jag e frisk ska jag berätta allt roligt jag har haft för mig.
 
Det värsta med att ha hög feber är ju alla hemska feberdrömmar man har när man väl somnar. Har drömt så mycket konstigt, otäckt!
 
Men vet ni vad som är det bästa botemedlet? Disneyfilmer och glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0