Jag är SÄMST jag ber om ursäkt...

...men det är så joooobbigt att skriva hela tiden hehe.
 
Men jag MÅSTE berätta om vårt staff party igår alltså det var helt bananas. Allt var gratis. Det var SUPERSNYGGT inrett i äkta 1920's style (temat var Great Gatsby) och allt var bara helt perfekt. Vi dansade, snackade och hade  aaaaskul. Tog inte så mkt bilder men minnet lever vidare i mitt huvud hehehe. Det fanns en chokladfontän, ett liveband spelade och de hade photo booths och såna roliga grejer. Så det var schysst. Lite trött idag men ingen större fara, drack med måtta för att undvika pinsamma och ångestfyllda minnen (eller uteblivna minnen för den delen).
 
Lite dramatiskt blev det dock på slutet: När vi stod i kön till garderoben ramlade en kille baklänges och slog i sitt huvud så illa att det började blöda en hel del. Jag sprang och hämtade en stol till honom, några som var lite sjukvårdskunniga lade om såret och jag ringde en ambulans. Det var nästan lite bisarrt för jag vet inte ens vilken gatuadress Madame Tussauds ligger på men å andra sidan behövdes ingen närmare beskrivning. Så kom ambulansen efter ett tag, jag fick visa killarna in och sen åkte de iväg med honom till sjukhuset. Så kan det gå om man inte är försiktig om sig.
 
Jag har fått reda på att jag talar i sömnen på engelska! Det sa min kompis som sov över häromdagen. Hon hade vaknat av att jag sa typ "I don't care, it doesn't matter". Konstigt.

Kommentarer
Postat av: nicole

Men de e ju så kul å läsa när du skriver!

Svar: puss!!! :*
Dickany

2014-01-27 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0