OBS VARNING jag kommer nu skriva om en dröm

Hej, jag drömde så sjukt inatt och jag bara måste skriva av mig om den drömmen. Är det ok? Drömmar är egentligen skittrista när det inte är ens egna men jag vill åtminstone minnas denna pga sjuk fast rolig.
 
OK, så jag är på ngn slags halloweenfest som är rätt trist. Bestämmer mig för att dra och börjar säga hejdå till folk. Då ringer plötsligt telefonen och i displayen står det: Sherlock Holmes. Jag minns plötsligt att jag fått Benedict Cumberbatches telefonnummer av ngn och lagt in honom som Sherlock Holmes. Jag fattar genast att det här är ngn form av skämt men jag bestämmer mig för att spela med. Jag svarar och försöker låta som om jag nästan hade förväntat mig att han skulle ringa men inte riktigt. I andra änden säger "Sherlock" att jag ska gå mot en parkerad skåpbil på andra sidan gatan. Bakom den ser jag en butik och i fönsterrutorna kan jag se Cumberbatch klädd som Holmes och några andra filurer. Jag vänder mig om jag ser Cumberbatch igen bakom mig, sminkad som om han är skadad. "Aha, nu har jag redan avslöjat nästa del i planen", tänker jag. "De har använt Cumberbatchs tvilling för att spela skadade Sherlock så att han kan dyka upp igen oskadd". Så går jag in i butiken och Cumberbatch håller ngn form av litet föredrag. In kommer ett par skumma typer och typ knuffar omkull alla men plötsligt är vi i en trappa ner till en slags saluhall där folk står i kö för att köpa drickbara kondomer. "De fungerar inte, vi måste stoppa det här", säger någon till mig. Jag testar den drickbara kondomen och det är som äcklig saft bara. Sen sitter jag i en båt med en kompis från gymnasiet som säger att jag borde stanna på halloweenfesten och inte dra till 'det där andra gänget' för annars är jag ingen riktig kompis.
 
Sen vaknade jag.
 
Fluuummiiiiiigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0