Sammanfattar snabbt så kommer bilder sen!

Måste bara innan jag går vidare till att titta på polisskolan 2, sammanfatta snabbt de senaste veckorna för det har hänt mycket grejer!
 
Först var ju min lilla ädelsten, pinglan Josefin här i två nätter.

Hon kom hit, vi sov, vi vaknade, vi åt, vi piffade, vi gick till London Dungeons, vi drack öl, vi åkte och drack mer öl, vi åkte på fest, vi sov.
Vi vaknade, vi åkte tunnelbana, åt sushi, mötte upp kompis, piffade, drack drink, åkte iväg till klubb, dansade, åkte på fest, sov.
Vi vaknade, jag packade, vi åkte.
 
Sen var jag i sverige! Jul! Jag fick kramar och kärlek, åt underbar mat, gick myspromenader, busade med min bästa mamma, njöt av att vara där bara, badade bastu, och de dagarna gick så fort så fort.
 
Kom tilll London igen. Jobbade. Evin kom! Vi möttes, sa hej, åt mat, åkte till mig, sov.
Vaknade, åkte tunnelbana, tittade på saker, hittade utsiktsplats (parliament hills, så jäääla härligt), gick därifrån, åkte till St Pauls, hittade en till utsiktsplats, åkte tåg till Essex, hem till min kollega Hollie (så fin tjäj med jättegulliga päron) som bodde i typ ett SLOTT nä men nästan, drack drink, blev lite på sniskan, sov.
Vaknade, åt frukost, sköt lerduva (JAG TRÄFFADE TVÅ och evin typ tio hehe), åkte tillbaks till London, åt sushi, kollade bio, sov.
Sen skulle jag jooobbba :( då fick Evve roa sig själv. Se resten av veckan blir lite så, jag jobbade, Evve roade sig på sitt håll och sen gjorde vi saker tillsammans på kvällarna, Ibland bara mös vi, ibland festade vi lite, ibland mötte vi upp andra trevliga rävar. Men det var myyysigt.
 
Och nu e jag själv igen. Men det är ok. För ni finns ju där
 
Och jag SKA lägga upp bilder men det har varit mycket.
 
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0