Hei§

Tjena!
 
Var ett tag sen.
 
Jag mår bra! Konstig period detta, när en är i slutfasen på ett äventyr, eller vad en ska kalla det. En era i livet kanske. Hektiskt, för att en vill hinna träffa alla och umGÅS så mkt som möjligt innan en drar. Kul att träffa alla och umgås, men också sorgligt. Jag får små ledsenattacker lite då och då, när jag precis har skiljts av från vännerna innan hemgång efter en utekväll och så.
 
Minnesbild från förra fredagen: kl är 03:30 och jag står på Shaftesbury Avenue skrikandes "FUCKING AMERICANS" åt ett gäng jänkare som precis snott taxin från mig och min kompis som sitter brevid på trottoaren och mår illa pga lite väl slirig. Vi hade precis haft leaving party för henne och varit på O'Neills där vi tog typ tusen tequilashots, och ägnat senaste timmen nere på toan som hon vägrade lämna. Jag fick till slut dra upp henne och släpa henne till nattbussen då ingen annan taxi än den amerikanerna snodde ville stanna för oss. Vi kom hem till henne hela och hållna iallafall.
 
Vet inte vad jag ville säga med det men det var en kul kväll.
 
Har jag gjort något annat kul? Jo idag efter jobbet gick jag och Amy och såg Hundraåringen! Satan vad bra den var! Amy älskade den. Sen har jag haft mysdag och klättrat upp på o2-arena med Hollie, följt av middag där Sam hängde på som slutade med utekväll med efterfest hos Sam och hennes killä. Dansat på trottoaren i Oxford Circus kl 12 på natten då ett band av oklar anledning satt sig ner för att spela där. Annars mest bara pubat med vänner från jobbet.
 
Rörigt inlägg, soz, men det blir så klurigt när en har mycket att berätta men inte orkar skriva långt. Vill ni veta mer får ni fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0