bilder, miljoner miljader


Jag och Amy på vår Admission-fest med Nandos, öl och vodkashots
Jag och Amy, vanlig kväll på puben

Jag testar klänningen jag bar på Great Gatsby-festan på MT


Hollie innan Great Gatsby-festen


Amy och Heather fixar sig inför Great Gatsby-festen. Vackra vänner, check!


På studieresa på Chessington, fick vara zookeeper för en dag! Har aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv. Brevid en struts! Hon var iofs helt underbar, Doris hette hon och hon var mobbad av de andra strutsarna så hon fick bo för sig själv :(


Lite rädd här med, matandes fina zebran Goliath

Höjdpunkten var ju iofs den här lilla killän, Charlie! Charlie tyckte om mig. Har försökte krypa ner i min jacka. Har försökte också krypa upp i min näsa och slicka i sig mina snorkråkor.


Som sagt så var det studieresa inom koncernen, vi var där för att hjälpa till och skapa gemenskap, och på morgonmötet med alla zoo-skötarna hörde jag att en av tjejerna hade svensk accent så jag frågade henne om hon var svensk vilket hon var. Vi pratade en stund och hon erbjöd en privatshow med Harley sjölejonet och det här är vårt möte! Harley blev kär i Amy och försökte hångla upp henne

Jag blev lite sotis först men sen blev vi vänner igen

Pingvinerna var kluriga, man fick mata dem snabbt som satan annars kunde de bita en i fingrarna.

Den här rackaren ville bara ha insekter som mat. Usch!

tacka vet jag svenska chips!

Och tacka vet jag fina Lovisa! Vi bestämte oss för att vara svenska och kollade mellon på svensk pub

Bilar på hög på Science Museum

Trött tjäj mellan gulliga Marks and Spencer-lakan

McKenzie fyllde 40 vilket vi firade med Nando's

Pubkväll med Kirsten! Vi sa hejdå till Paul som skulle tillbaka till jobbet som cabin crew

Trist nog spöregnade det på vägen hem. På 5 minuter var jag såhär blöt

Gulle-Lovisa visste om alla coola mode-event i stan och vi kollade coola kläder, drack gratis bubbel och jag råkade vara dryg mot en modebloggerska. Note to self: Tydligen inte lämpligt att fråga "Men vad har du tänkt jobba med på riktigt?" till modebloggerskor

Jag hade värdlens sämsta Valentines day: Tilltänkt sovmorgon förstördes av el och gas-leverantören som ringde 8:30, spöregn när jag släpade hem matvaror i dramaten som gick sönder, och till sist obekväm kväll hos kompis som skulle bjucka på middag som istället blev vin och jobbiga försök till seduction, men den här killän räddade allt; fina fina house-mate Ludovic! Vi satt uppe i timmar trots att han skulle jobba tidigt och bara pratade om allt allt allt.

Londons Modevecka! Underbara Lovisa visade mig var alla coolingar gick

Men ingen var coolare än Lovisa själv!

Jag åkte hem till enastående Anka som lagade Bolognese och Bonnie var söt som vanligt

Tog med Billy Idol, förlåt, Bobby, till Bröderna Olsson i Soho för vitlöksöl och shots!

Fina Fian kom och vi ba drog upp i London Eye!

Sen klubbade vi i UV-ljus och var coola

Min älskade Sheree ringde och ville ha sällis på sin föllsis så jag tog min flaska champagne och drog dit

Söta attraction-töserna ville följa med på parkhäng följt av 2 4 1 på b@1

Underabra bästa Evve skickade bild från vår vecka, tänk var fina vi var när hon var här och jag behövde henne som mest <3

Men inte långt därefter drog jag till Sthlm och tog selfie hjemma hos min allra bästa vän i världen (hon som är min andra hälft, min kroppsdel, min vapendragare och själsfrände, ja den som jag behöver för att kunna leva helt enkelt)

Här är hon ju! Josefin. Herregud. Hur kan man vara så underbar som hon

Emil var i sthlm såklart! Sjöng på fotografiska! Helt sjukt bra spelning. Emil Dickson, and the sleepwalkers var där också. Magiskt.

Mamma var där med sin Anders som njöt. Min lilla mamma som jag älskar så jag nästan spricker, och pratar om varje dag.

Sen har vi den här underbara lilla tösen! Heather hjärtat som jag gick till Saatchi Gallery med, i sällskap med Lovisa och Madde. jag och Heather fastande så för den här tavlan då den påminde oss om bläck-klottret i våra skolbäcker. Sen åkte jag och Heather på paddlingsrace, inga bilder har jag tyvärr men det var väldigt kul, stor folkfest. Gud vad jag älskar den här bruden. Hon har räddat mig så många gånger när jag har varit nere.Vi verkar alltid vara på samma våglängd hon och jag.

För att inte tala om Hollie och Girl-Sam!!

Kvällen när vi helt oplanerat blev ASFULLA tillsammans. Men gud så kul vi hade. Grät och skrattade och berättade hemlisar och jag älskar de här tjejerna.

Sen en annan kväll gick vi till vår stammispub och fick passa en kattunge åt en tjej när hon gick på toa. Så jävla konstigt, fast äckligt söt liten katt. Ville ta den och springa bara

Gulle-Lovisa bjöd på efterskott-fedelsedagsmiddag på supernice ställe nära jobbet! Så perfekt liten myskväll.

Amy! Vi hade ångest-kväll för vi skulle båda vara med på Engelsk TV och var jättenervösa inför hur töntiga vi skulle se ut

Och mycket riktigt. Här är en bild från programmets egen twitter. Så extremt pinsamt men ibland får man bjucka på det. Vi köpta mat, vin och snacks och tittade på oss själva och sen lugnade vi oss med Human Centipede 2.

Fun Fair-en kom till stan!

Fick mig att sakna Grönan så det smärtade i hjärtat

Jag saknade Grönan så jag blev fysiskt sjuk och tog en sjuk-selfie vilken såg ut såhär

Kom tillbaka till jobbet och de hade målat om och satt upp roliga lappar

Sen drog jag med mig house mate Maciek till Fun Fair-en! En helt underbar liten eftermiddag med karusell och sockervadd. Fina fina Maciek. Han var asrädd verkligen.

Plötsligt hamnade jag på tunnelbanan med min lilla kaka Hollie och hennes söta mamma Jo! De tävlade i att lösa korsord, med lila penna. Vem är vem, liksom? Lyxigt var det, för vi var på väg hem till deras superstora hus där jag fick sova över för att sedan bli körd av Hollie som gick upp kl 5 på morgonen för att köra mig till Stansted varifrån planet tog mig till sthlm för att träffa bland annat...

...de här tjejerna!!! På VÄRLDENS mysigaste möhippa i VAAAJSBY (visby)! En så underbar helg med alla mostrar, Anki, Lotten, Amanda och Anette och en massa god mat och vin och mys och kärlek. Så mycket kärlek.

Mamma ringde taxi från flygplatsen och allt var så tokigt och konstigt (fast det är verkligen inte konstigt)

Vi kom till Visby till slut! Det var jag glad för.

Men mest glada var nog min supersöta kusin Lotten och min underbara kusin Anki som gifter sig i sommar!!! Älskar er!!

Exakt den här, vad är det, kyrkan? ruinen? tog jag kort på när jag, mami och bästa bror Emil var i visby när jag var typ 14 och mamma var söt som vanligt. Så jävla mysig helg. Fina er! Saknar er nu allihopa. Mamma Anki Lotten Amanda Cattis Sofia Helena Anette tack igen!

I sthlm en vecka senare, ingen rast ingen ro! Blev upphissad i mammsen och Anders båt's mast för att fixa saker. Sjukt läskigt fast kul också

Sen hann jag med att mysa med den här underbara krabaten också! Herregud vilken kväll. Timmarna bara sprang. Så mycket kärlek, prat om nutid, dåtid och framtid, känslor, kärlek, skratt, allvar och allt man kan önska sig. Tack.

Men hallå, vad händer? Vi fick på oss rullskridskor och åkte på Rollerdisco! Så JÄVLA kul. Finns det i sthlm???? Heather var festlig och spexig och söt.

Laura spexade loss. Gulle hon.

Och såklart bröderna Bushby som ägde på grillerna och matchade till råga på allt. Ingen kunde ta miste på att de är tvillingar. Snygga som få! Akta er säger jag bara. De här är inte att leka med fast de är iofs världens jävla gullon.

Men fina Amy är iofs svår att klå.

Jenni älskade rullskridskor! Graciös! Härlig

Amy tyckte om Afrodite, hon tyckte Zeus (i bakgrunden) hade lite liten snopp

Jag vilade fossingen
Jag och min lilla Ame tvingade vår Sam att ta en bild innan vi tog oss hem. Så bra kväll.
 
Ja hörrni! Där har ni bilderna från några månader tillbaka. Hehe. Gud så sentimental jag blev nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0