Bokat flyg nu!!

Flygresan är bokad!! Flyger från Gatwick kl 13:10 den 31 juli och landar igen i mitt fina lilla Sverige kl 16:30 på Arlanda. Hurra!! Känner mig så lycklig över detta. Skön tid att flyga också, slippa gå upp och stressa så satans jävla tidigt. Wiiie! Bokade 2 bagage på en gång, får stoppa 20 kg i vardera, det är väl bara att börja rensa antar Jag. HERREGUD jag har så mycket kläder som jag aldrig använder. SÅ svårt kan det väl inte vara.
 
Tog en middag efter jobbet med Amy idag och hon undrade om jag inte kommer sakna att prata engelska hela tiden. Det har hon rätt i. Det är ett härligt språk, uttrycksfullt på ett helt annat sätt än svenska. Det är kvickare. Det var kul att verkligen komma in i engelskan.
 
JAJA. Yes, känns så skönt att ha det gjort! Nu ska jag bara LÄNGTA (och fixa allt annat jox).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0