Glad, lycklig, lättad, glad glad glad!

Igår hörrni. Vilken jävla dag! För mig började det som en jävla skitdag rent ut sagt. Först så snubblade jag på trottoaren på väg till jobbet. Jag snubblar fan aldrig! Kom till jobbet, fick reda på att jag återigen har fått sämsta positionen, blev lite less. Kände mig allmänt spänd, hemlängtig, sur och tjurig bara. Men sen ba tvärvände allt när jag fick reda på att jag kom in på utbildningen jag sökt till i höst! Så otroligt glad, jag längtar tillbaka så himla mycket och det ska bli så kul att ta tag i mitt liv lite. Så det är bra! Sen hade jag en superrolig kväll, jag och Heather drog på födelsedagsfest för en av hennes gamla pluggkompisar och hans posha vänner, vi drack vin och pratade om livet och hade myyyyzigt. Han bodde så sjukt fint, delade en rätt stor lya med en annan kille bara.
 
Ikväll ska jag grilla hos Amy! Det blir nog roligt det med. Hennes kille ska ha sina kompisar över så hon behövde lite kvinnligt stöd. Klart man ställer upp. Sen imorgon ska jag till Brighton med en gammal Ripleys-polare, ska bli askul! Så pepp. Försöker passa på och se mer av England nu under tiden som är kvar. Gud vad konstigt det känns att skriva så. Fast bra.
 
Okidok det var väl det för nu, see ya laterzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0