Helt vanlig liten dag

Hjeeeej
 
Idag vad en rätt kul dag på jobbet, jobbade tsm med Amy och vi har fullt upp även när det inte finns några gäster att underhålla. Då underhåller vi varandra! Idag har vi lekt såpopera med kassa-attiraljer såsom häftapparat och soptunna (Amy var hemligt kär i Soptunna och jag hade jobbiga exet Häftapparat på halsen), vi har sjungit poplåtar med operaröst, vi har gjort oss så fula vi bara kan och satt häftstift i håret.
 
Men alla gästerna var gulliga, speciellt kul var det när sångaren i Opeth kom förbi! Jag kände ju inte alls igen honom, är ju lite för mesig för metal hehehe men han kom in med sina två supergulliga döttrar och vi började småprata lite medan jag kirrade alla biljetter. Så berättade han att han var där på jobb och jag undrade vad han gör och han berättade att han är musiker och jag ba "Jaha vad kul vad heter bandet" han ba "Opeth" och jag blev genast lite till mig, det var coolt! De hade tydligen vunnit något brittiskt pris och han hade tagit emot det kvällen innan. Jag tackade för att ha representerat Sverige och då skrattade han. Jag frågade tjejerna om de hade fått följa med, det hade de. De hade träffat Darth Vader där sa de.
 
Efter jobbet gled vi in på Nandos en sväng för att käka middag. Jag och Amy tog var sin sallad för att vara lite nyttiga men sen flippade vi ur och tog var sin "bottomless fro-yo" (man betalar typ 30 spänn och får då så mycket frozen yoghurt man vill). Under andra portionen började vi dock sakna toppings, och kom på den briljanta idén att vi kunde springa till Tesco och köpa Brownie Bites och smuggla in! Sagt och gjort, och kombinationen var heeeelt gudomlig. Dör fortfarande lite när jag tänker på det.
 
Igår var också en bra dag. Jobabde i Attractions, fick ta emot folks barnvagnar hela dagen och det var ju sköj med en ny utmaning. Hade en så gullig gäst, en kvinna som efter besöket när vi sade adjö var så glad och tacksam för hon hade tyckt att jag var så hjälpsam, hon undrade om hon skulle skriva en lapp till mina chefer eller så men jag sade att det behövdes inte, bara att hon säger det värmer så mycket plus att min chef stod precis brevid. Gulligt vaaaa?
 
Åååh nu börjar folk bli ledsna över att jag åker. Det gör mig glad och ledsen på samma gång. Vissa vill inte att jag ska prata om det ens.
 
Nu ska jag sova innan jag blir för sentimental. Natti puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0