Känner mig rik nu

Heeeej,
 
Har ni också fått skatteåterbäringen ELLER? Det har jag, det var fint, välkommet och välbehövligt. Jag glömmer jämt bort skatteåterbäringen så det är en så himla bra bonus och just i år blev den rätt fet alltså.
 
Sen hade vi ju förmånsmässa på jobbet igår där fi fick varsin gratis lott, och GISSA vem som vann storvinsten?? Carro van!! Yaay! Så jag ska få klättra upp på o2-arena med en kompis helt gratis! Sjukt kul! Speciellt med tanke på min nyfunna halvskräck för höjder (efter att ha kirrat en grej uppe i mammas o Anders mast på segelbåten i helgen, var lite shaky alltså), blir det ju en sjukt bra utmaning. Kostar runt 300 spänn styck annars också så det var ju nice att slippa pröjsa. YAY allt är ju gratis i London, musikaler och upplevelser!
 
Jag har ett eget litet Svenskt filmmaraton på G! Jag såg precis om Festival. Har ni sett den? Den är inte så jävla bra alltså men trots det måste den ha gjort avtryck; har sett den en gång innan bara vad jag minns men det sjuka är att jag kom ihåg den så väl, repliker och allting. Oh well. Den fick mig att längta så till Roskilde. Det kommer bli så härligt.
 
Igår såg jag om Lust och Fägring stor (ni vet den med Marika Lagerkrantz när hon spelar en lärare som har ett förhållande med sin elev). Där snackar vi bra film dock. Rysningar överallt.
 
Har ni fler tips på bra svenska filmer, hör av er!
 
Hej och hå lingonstrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0