Längtan, glädjen, STRESSEN, peppen

Heeeei!
 
Vet ni, idag är jag jätteglad. Jag hade en underbar kväll igår, jag och Amy åt sushi och fro-yo och sen drack vi ett glas vin och pratade om livet. Min jobbdag idag var inte så tokig den heller, rätt lugn dag, blev skriken på bara ett par gånger. Jag var lite överallt så jag kunde kila runt och hjälpa gästerna lite extra; återförena en härlig kanadensisk familj, inte bara visa folk var saker och ting ligger utan faktiskt promenera dit med dem och småprata lite med gästerna. Det var mysigt. Så som det ska vara. Nu kommer nog den här slutspurts-peppen, bara för att jag vet att jag inte har så långt kvar så orkar jag faktiskt prestera in i det sista.
 
Vad mer är jag glad för? Jag är glad för att jag känner att jag har kontroll på situationen gällande praktiska saker med flytten, har bockat av en del redan. Känner mig inte så stressad längre vilket är skönt. Jag reser ju till Sverige imorgon för att vila innan Roskildefestivalen (kommer bli underbart, sanna mina ord) och känner mig knappt ens stressad för det fast jag var superstressad tidigare idag. Märkte det inte ens själv innan Heather påpekade att jag verkade lite konstig. Men nu är allt bra, jag har precis packat, säkert glömt allt. Ska upp kl 03:00 imorgon så om ca fyra timmar. Jag borde sova men är lite för uppspelt.
 
Ja, så är det. Nattski. Mina ben är svettiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0