Eller OK.

EN av spindlarna är OK. Den har en ganska tjock kropp men rätt fjuttiga små ben, ska jag vara ärlig är den lite gullig. Skulle inte vilja ha den någonstans på min kropp, men jag står ut och kan till och med känna att jag är lite van vid den nu. Det är den andra som är problemet, för den har så feta, långa ben! Det gör också att den har ett äckligare rörelsemönster, snabb som en pil är den, framme på ett ögonblick och borta på en flämtning. Äckliga varelse. Varför kan den inte bara lämna mig ifred. Den bor så lurigt till också, på en trädetalj på min fake-öppna spis så den smälter liksom in, därför är det så svårt att se den. Fyyyyy. Äckliga dumma spindlar.
 
Sprang på mitt ex idag också, det var lite stelt kanske men ändå roligt.
 
Sen gick jag på Fun Fair-en som är precis där jag bor nu och insöp lite tivoli-ångor. Åh. Saknar.
 
Usch, förlåt för allt flum, mycket tankar som mal i mitt huvud just nu. Som om jag hade en jävla degmaskin i mitt huvud som någon hällt riskorn i, som ba snurrar utan att komma någonstans, inga slutsatser, ingenting bara. Nä nu får det vara nog, nu ska jag ta mina spindlar och gå och lägga mig.
 
Måste kanske döpa dem. Den äckliga får heta Måns. Den gulliga får bli en Otto. Måns och Otto. Det blir bra.
 
OK nu får det vara nog för idag tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0