Sjuk igen. Och orolig

Hej allesammans.
 
Är sjuk och hemma från jobbet. Febrig och eländig och ont i hela kroppen. Måste tyvärr gå och handla vilket jag eg inte riktigt pallar men men SÅ ERE.
 
Är också så sjukt orolig efter valresultatet igår. Vad är det som pågår där ute i europa? Vad kommer hända nu? Var kommer all denna rasism ifrån och varför har vi inte lyckats hindra den? Är iaf glad att jag hann rösta och stolt över rmin mor som gjorde det också.
 
Jag hade åtminstone väääärldens mysigaste helg med mina kusiner och mostrar och annat löst folk! Det var min kusins möhippa och vi lurade med henne till VAAAJSBY (Visby) där vi promenerade, åt, drack vin, myste i solen, sjöng julsånger och bara hade det så bra man kan. Så mycket lycka och kärlek, det var en av mina bästa helger på galet länge. Saknar alla fina redan <3
 
Nä nu ska jag gå och handla! Grönsaker, bröd och glass, det får man.
 
Ta ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0