SKRÄCK

Heeej!
 
Idag var jag på en så himla häftig, bra, rolig och läskig pjäs. Den hette "Ghost Stories", ska inte gå in på handlingen så mkt för då förstör man allt egentligen, men gud så ryslig den var. Jag skrek rätt ut flera gånger. Har du någonsin sett en pjäs som fått dig att skrika rätt ut? Av skräck alltså och inte typ ett "Åh Måns Zelmerlöv är snygg"-skrik. Det var en grym upplevelse. Min vän Adam från Ripleys bjuckade, som en försenad födelsedagspresent. Gulligt av honom.
 
Måns och Otto hälsar och mår bra! Otto gömde sig som vanligt ganska snabbt på sitt klumpiga vis efter att jag kommit hem och tänt lampan, medan Måns, som tror att jag inte kan se honom, står blick stilla i sitt nät. Jag hörde dem prata när jag kom in, något om att de skall starta ett band tror jag. Kul för dem! Måns och Otto är för övrigt spindlarna som har bosatt sig i mitt rum för er som inte orkade läsa mina två senaste, röriga inlägg.
 
I övrigt var det en bra dag, jobbade i grupp-entrén vilket alltid är härligt för det är ett litet sjå att styra och fixa, och jag jobbade med min favvo Alan, vi var värsta dream-teamet. Och en av gruppledarna, polack, var så snygg att jag nästan storknade. Hade dock fuldag så lyckades inte koppla på flört-mode. Jaja sånt händer. LALALA.
 
Nu ska jag sova nattinattifnattihatti

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Men vännen, nu gör du mig orolig. Är Måns Z snygg? Polacken låter troligare. Härligt med spindlarna ♡ Till oss tar Majvor fästingar på besök med jämna mellanrum. Jag är nojig hela tiden :-(

Svar: Haha! Nej jag tycker eg inte att månsa Z är så snygg. Polacken vinner med hästlängder <3 Åh nej, fästingar är det äckligaste som finns, elda upp dem vetja!! Har ni vaccinerat er mot TBE? Kärlek <3
Dickany

2014-05-09 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0