Spindelupdate!

Hhhhej hej heeej!
 
Nu sitter jag i mitt rum och äter popcorn och ska titta på senaste crominal minds men ville säga hej först. Har haft en grym helg, jobbat men också träffat kompisar från sverige, och igår blev det såkalrt eurovision. Jga är nöjd med resultatet, tyckte vinanren sjäng fantastiskt bra och så var det ett bra ställningstagande mot homofobin som växt fram igen i olika delar av Europa.
 
Annars är väl livet bra, puttrar på sakta men säkert. Spindlarna mår bra, eller Måns är försvunnen men Otto mår bra! Är glad att jag har honom nu för tidigare idag hittade jag en äcklig fluga i mitt rum som jag störde mig på men inte orkade jaga ut. Gissa vem som just i detta nu TAR HAND om den flugan? Otto såklart! Härligt för honom. Den fastnade i hans nät och nu har Otto askul med att käka upp den. Lilla Otto. Det var ju bra. Jag har faktiskt kommit en bra bit på väg nu i att komma över min spindelfobi känner jag tack vare honom, BRA VA!?
 
Nu ska jag kolla criminal minds och äta alldeles för salta popcorn, hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0