SPINDLAR ÖVERALLT!!!!!111

Det är spindlar överallt :)
 
Har en i mitt rum som är ganska stor och en massa fler överallt. Men jag börjar faktiskt vänja mig! Skulle det dock hända att någon av dem kryper på mig någon dag kommer jag förmodligen att implodera av skräck. Jaja. Nog om det!
 
Min lördag var underbar! Mys på gallerier med fina Lovisa och sen handla snacks och hämta Amy på jobbet, dra hem dit, laga mat, kolla på oss själva på TV och skämmas ihjäl. Sen skulle vi lugna oss med en mysig film och bestämde oss för the human centipede 2 (googla inte om ni är känsliga, det är typ den vidrigaste film jag sett) och var tvugna att lugna oss med Almost Famous. Mysig kväll. Alltid härligt att få komma till fina Amy. Hon bor i en av de fräschaste lyorna jag sett här, den är helt nyrenoverad och det ser man typ aldrig.
 
Är sååå trött, tror att jag har haft en massa sömn att ta igen. Igår gjorde jag verkligen ingenting, åkte hem från fina Amy, fixade lite hemma, tvätt osvosvsov, sen gick jag till parken med en macka, solade lite, lyssnade podcasts och sen gick jag hem, kollade lite serier och vid sju var jag så seg att jag insåg att det inte var någon vits att vara vaken så jag gick till sängs. Vaknade vid två, ingen idé att göra något då så jag sov resten av natten. Ändå var det sjukt svårt att gå upp imorse. Sen var jag ganska pigg på jobbet dock, vilket var tur för jag och några andra fick det ärofyllda uppdraget att städa ur en av våra entréer då den ska totalrenoveras. Kul, men svettigt jobb. Kommer bli grymt när det är klart.
 
Usch vilket hattigt och illa skrivet inlägg men kan lika gärna behålla det nu tihihi tata puss kram godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0