Intensiv helg och rädd för tandis

Häj
 
Alltså vilken JÄÄVLA helg! Fest i fredags som resulterade i riktigt brutal bakfylla, lite annat mysigt häng och ja. En salig blandning av allt möjligt. Det var fint.
 
Nu sitter jag mest och är rädd för jag ska till tandis i eftermiddag och har inte varit på några år och har bott i england så fräschare käft har man väl haft, liksom. Jaja.
 
Sen ska jag hämta ut världens snyggaste örhängen på posten som jag egentligen önskade mig i julklapp men inte kunde låta bli att köpa till mig själv redan nu pga tänker på dem varje dag, herregud vilken liten materialist jag har blivit.
 
Sen MÅSTE jag nog bannemig träna? Jag har haft sjukt ont i benen idag när jag har suttit stilla och även igår när jag skulle sova! Sjukt obehagligt. Känns som att det skulle hjälpa att typ springa lite. Fast i nuläget känns det helt otänkbart, är så djävuLUSISKT trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0