Bluuuh

Heei
Gud den här bloggen är så himla tråkig nu, har ajg märkt. Jag skriver mest för att få ventillera mig. Jag skulle nog kunna skriva vad som helst - det är ju ändå ingen som läser!
bajs
bajs
bajs
kiss
Ok, så jävla mogen är jag.
Vet ni att jag hade så sjuka stressdrömmar inatt. Jag drömde att jag satt i fängelse och skulle avrättas pga att jag inte trodde på Gud. Så när det var en timme kvar till avrättningen så skulle ajg rulla min sista cigg, men skakade för mycket på handen så en som satt i samma cell som jag gav mig en. Sen fick jag värsta panikångesten och började hyperventillera och be till Gud (ironiskt nog?) och så vaknade jag, hyperventillerandes och typ mumlandes till Gud, hehe. Sjukt. Det är väl hemtensastressen som gör sig påmind, men jag är egetnligen stressad helt i onödan tror jag för jag har liksom en massa tid kvar samt att den nog inte är så svår utan egentligen ganska intressant. Så.
Jajaja
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0