HHhhhhhhhhäääääää

Mmmåååånnnddadaaaggg
 
Gud så klyschigt att klaga på att man är måndagstrött men jag är seriöst så trött att jag vill slå någon.
 
Hade en fin helg dock! Skola fredag och lördag, vi började på en ny kurs vilket är superkul. Sen på lördagen åkte jag ut till Bergshamra till min fina underbara vän Andrea och hennes lilla son Zacke som händelsevis också råkar vara min gudson och vi tog med fina Siri på höstpromenad i vackra Ulriksdal. Så perfekt väder! Löven lös nästan mer än solen, det luktade jord och luften var precis lagom kylig. Vi fikade, gungade, och sen på kvällen lagade Andrea en supergod rödbetssoppa när jag och Zacke kollade på film. Lilla, fina prinsen. Det finns en tv-serie för barn, creep school, som jag minns inte från min barndom men mina tidiga tonår och gillar skarpt, som Zacke också gillar så det känns fint att vi kan se något tillsammans som vi båda tycker om.
 
Lördag kväll drog jag på hemmafest och träffade massor av gamla polare, vi hade så jjäävla roligt ända till gryningen och sen igår (söndag) så hängde jag med min lilla diamant Anja. Vi kollade i affärer och åt burgare på Max, haha.
 
Jaaaa, så var det väl med det. Imorse ville jag bara skrika högt när klockan ringde men lät bli.
 
Här är en bild från helgen; jag på en gunga:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0