Slingra dig ur det här, om du kan

Alltså jag har fått någon form av finnar i mitt ansikte! TRE STYCKEN! Blir helt ställd. Har aldrig i mitt liv besvärats av finnar, kanske fått typ en någon gång i halvåret (och noll i mina tonår ska nämnas) så igår blev det till att dra på en ansiktsmask. Jag ska nu pröva allt för att bli av med dem; tvätta ansiktet noga innan träning, ansiktsmask minst två gånger i veckan (har jag då rakt inget emot, väldigt behagligt må jag säga), mer vatten och sömn och kärnan: MINDRE STRESS! Jag har slagit knut på mig själv senaste tiden för att hinna med allt; jobb, skola, lägenhetsfix och fritid och bussen är liksom full. Finns inte ens några ståplatser kvar. Tyvärr är det nog det sociala som får duka under vilket är skittråkigt för jag är så GLAD för att många har hört av sig nu och vill ses efter min hemkomst; de här vännerna jag nästan trott att jag förlorat under mina två år i Stora Stygga Staden och nu inte vill försumma.
 
Bilden tillhör Disney osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0