Vilken veckarklocka!

Jag har haft en så SJUK vecka. Det har hänt så otroligt mycket grejer av olika slag; roliga, spännande, omtumlande, sorgliga, förstorade och lite läskiga. Fick ett telefonsamtal i onsdags som är ett sånt samtal man bara inte får. Hamnade i ögat av en media"storm". Gjorde andra roliga saker som tävlingsbidragsreklamfilmsinspelning, hittade på ett nytt, jättelångt ord, gick på goth-vernissage, hade min coola bror, mina underbara kusiner och maken till en av dem över på pizza- och vinkväll, gick och såg Alex och Sigge dansa läskigt (OK, sexigt) på Cirkus med bestie, har pluggat massor och är nu snart klar med hemtentan, mysig middag hos pappa, ja och det är fan inte ens allt... så nu är jag allt lite mör. Ska bara ro i land den här hemtentan, sen titta på Cockneys vs. Zombies och sen sooova.
 
En grej bara innan jag glömmer det: Hur funkade egentligen världen innan man uppfann väckarklockan? Sov alla bara tills de vaknade? Behövde man aldrig gå upp till något?
 
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0