Mitt hem håller på att bli något underbart!

Heeej,
Jag är så otroligt inspirerad just nu! Jag har nästan blivit helt klar med flytten och mitt hem håller på att bli otroligt vackert, alltså det är sjukt mycket härliga projekt på g. Ny matta kom idag, lite andra möbler och nya bestick etc. beställda, alltså det känns helt sjukt bra. Har nästan blivit lite beroende av att handla online känner jag! Haha, närå. Men hellre inredningsjunkie än klädjunkie antar jag, speciellt nu när jag har lyckats rensa bort så oerhört mycket kläder. Min mamma är så inspirerande i allt detta, hon har så otroligt bra koll på min stil och hon vet verkligen vad som funkar i ett hem. Dessutom är hon väldigt smart och kommer på kreativa lösningar på grejer.
  Jag ville nog mest skriva att jag lever, mår bra och är glad. It's good to be home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0