Vad är det här för konstig dag...

Hej.
 
Jag lever! De här senaste dagarna har varit turbo som min bonusfarsa Anders brukar säga. Varenda vaken sekund har jag varit aktiv, men det är det värt för nu är jag nästan klar med lägenheten. I princip varenda liten köksgrej är diskad, torr och ska nu bara upp i hyllorna vilket i sanningens namn är rätt mysigt. Det stora projektet som är kvar är väl kläderna, men låt mig först säga att jag är fantastiskt stolt som lyckats göra mig av med fem sopsäckar kläder.
 
Fem. Fulla. Sopsäckar. Med kläder.
 
Fattar ni hur mycket kläder det är? ÄÄNTLIGEN har jag lärt mig att rensa. Det tog lite tid!
 
Jaja. Jag hittade typ en pälsängrer till men det känns ok, jag ska tvätta de flesta kläderna jag ska ha kvar och sen bara vika och stoppa in dem. Klart! Sen ska jag ju iofs gå igenom mina papper också men kom igen, det kan fan vänta några veckor. Nu vill jag bara bli klar med alla prylar så jag kan få ett ordentligt liv och skapa en bra pluggmiljö etc. Och det bådar gott! One of these days. 
 
Annars då? Valvaka igår. Följt av utgång för att fira/sörja. Det blev ju lite senare än tänkt kanske men men. Det är inte ofta det händr nu för tiden. Hade sjukt roligt!
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0