ångest och örsnibb

Fick en sån sjuk ångestkänsla i kroppen idag. Den gjorde att mitt hjärta slog helt sjukt märkligt och jag hade så svårt att inte börja hyperventilera. Kände mig också nere och värdelös etc. Lyckades dock härda ut och det var gött när känslan slutligen försvann. Åh det är så mycket känslor i mig nu. Praktiken är så rolig och jag vill så gärna göra bra ifrån mig, vem vet vilka kontakter man kan knyta nu som vore bra att behålla i framtiden? Jag vill så himla mycket, har alltid varit sån. Nu har jag en begränsad tid på mig att göra så mycket som möjligt och jag låter mig konsumeras en hel del av det. Ska bli skönt med ledig kväll imorgon och ledig dag på söndag. Imorgon ska jag ägna mig åt att nafsa på min killes örsnibb, han tycker väl inget särskilt om det men jag tycker att det smakar gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0